Oma Fonecta on itsepalvelukanava yrityksille, jossa voit muun muassa
Chat-palvelu avoinna 24/7
Oma Fonecta -itsepalvelukanava 24/7
Puh: 020 692 999, arkisin klo 9-15
Puheluiden hinnat 1.1. 2016 alkaen: soitto matkapuhelinliittymästä 8,35 senttiä / puhelu + 18,05 senttiä / min ja kiinteästä verkosta 8,35 senttiä / puhelu + 6,55 senttiä / min.
Tallennamme asiakaspalvelumme puhelut osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun ja osaamisen kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Puheluiden taltiointeja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, joita koskee vaitiolovelvollisuus.
029 3000 003, arkisin klo 9-15
(Puhelun hinta mpm/pvm.)
Numero- ja osoitetiedusteluissa palvelemme numerossa: 020202 (palveluhinnat) ja 02-soittoihin, sekä 02-laskutuksiin liittyvissä asioissa numerossa: 09 4272 0877 (mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspalvelumme puhelut osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun ja osaamisen kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Puheluiden taltiointeja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, joita koskee vaitiolovelvollisuus.
Fonecta Oy
PL 6
00521 Helsinki
OVT-tunnus: 003717550076
Operaattori: Basware Oyj
Välittäjäntunnus: BAWCFI22
Y-tunnus: 1755007-6
VAT (ALV)-tunnus: FI17550076
Skannauspalvelun osoite sähköpostilaskuille (lasku ja liitteet pdf:nä): invoices-1755007-6@kollektorinvoice.com
Oletko median edustaja? Vastaamme tiedotusvälineiden yhteydenottoihin Fonectan viestinnässä (viestinta@fonecta.com).
Löydät viimeisimmät tiedotteemme täältä.
Lisätietoa Fonectan yrityksille tarjoamista digimarkkinointipalveluista.
Jos sait soiton numerosta 09 4255 1115, automaattinen chat- ja puhelinpalvelijamme AiNA yritti tavoittaa sinua.
AiNA auttaa fonectalaisia ihmiskollegoitaan pitämään huolta Fonectan yritysasiakkaista. AiNA soittaa asiakkaille automaattisesti ja varmistaa, että asiakkuuteen (esim. laskutukseen) liittyvät asiat ovat kunnossa. Automaattipuheluissa ei koskaan kysytä salasanoja tai PIN-koodeja.