Fonecta Kontakti Pro julkishallinnolle

alv 0%

Fonecta Kontakti Pro tukee julkishallinnon sähköisen asioinnin strategiaa. Sen avulla saat tiedot samalla vaivalla ja aikaa säästäen kaikkialle verkkoon kuin Suomi.fi-palvelutietovarantoon.

Fonecta Kontakti Pro -palvelun avulla ylläpidät kaikkien toimipisteiden tietoja helposti yhden palvelun kautta yksillä tunnuksilla. Palvelu vastaa julkisen sektorin tarpeisiin sähköisen asioinnin kehittämiseksi ja on integroitavissa Suomi.fi-palvelutietovarantoon.

  • Paranna sähköistä asiakaspalvelua: Asiakkaasi voivat asioida itselleen mieluisassa kanavassa sekä luottaa tietoihin eri lähteissä.
  • Paranna tietojen laatua: Varmista, että tiedot ovat yhtenäisiä verkon eri kanavissa, ja että organisaatiollasi on omistajuus ja tiedonhallinta mm. Google-yritysprofiilista omissa käsissä.
  • Säästä aikaa ja tehosta toimintaa: Vähennä manuaalisen virheen mahdollisuutta hallinnoimalla kaikkea löydettävyystietoa samassa paikassa, samalla kertaa.

Lue lisää Kontakti Pro -palvelun hyödyistä

Fonecta Kontakti Pron hinta määräytyy toimipisteiden lukumäärän mukaan. Kertaluontoinen aloitusmaksu kattaa esimerkiksi toimipisteiden perustamisen järjestelmään, tietojen päivityksen ja täydentämisen, Google-yritysprofiilin optimoinnin, Fonectan asiantuntijan pitämän asiakaskoulutuksen ja paljon muuta. Sen jälkeen palvelulla on kuukausimaksu, joka kattaa työkalun lisenssin sekä Fonectan asiantuntijapalvelun. Pyydä tarjous!

Fonecta Kontakti Prossa moderni teknologia yhdistyy asiantuntijapalveluun. Kontaktin Pro -palveluun kuuluvien yli 20 digitaalisen kanavan lisäksi siihen voidaan integroida Palvelutietovaranto (PTV) tai muita julkisen organisaation omia järjestelmiä ja näin automatisoida tiedonsiirtoa.

  • Voit ylläpitää organisaation yhteystietoja ja aukioloaikoja massapäivityksinä.
  • Vastaat sujuvasti yhdestä paikasta yrityksesi saamiin arvosteluihin esimerkiksi Googlessa ja Facebookissa.
  • Asiantuntijamme auttavat sinut alkuun perustamalla toimipisteiden tiedot järjestelmään.
  • Palvelu sisältää myös käyttöönottokoulutuksen henkilöstöllenne.
  • Fonectalta saat niin asiakaspalvelun kuin käytön tuen suomen kielellä.

Lue lisää Kontakti Pro -palvelun sisällöstä

Helpompaa julkishallinnon toimipistetietojen ylläpitoa verkon eri kanavissa

Fonecta Kontakti Pro tukee julkishallinnon sähköisen asioinnin strategiaa. Sen avulla saat tiedot samalla vaivalla ja aikaa säästäen kaikkialle verkkoon kuin Suomi.fi-Palvelutietovarantoon.

Kontakti Pro -palvelun hyödyt

Paranna sähköistä asiakaspalvelua

Asiakkaasi voivat asioida itselleen mieluisassa kanavassa. Asiakkaasi voivat luottaa tietoihin eri lähteissä.

Paranna tietojen laatua

Varmista, että tiedot ovat yhtenäisiä verkon eri kanavissa. Motivoi PTV-tietojen ylläpitoa. Ota omistajuus ja tiedonhallinta Google-yritysprofiilistasi omiin käsiin.

Säästä aikaa ja tehosta toimintaa

Vähennä manuaalisen virheen mahdollisuutta. Hallinnoi kaikkea löydettävyystietoa samassa paikassa, samalla kertaa.

Suomi.fi & Fonecta Kontakti Pro – Fonecta on virallinen DVV-kumppani

Fonecta Kontakti Pro palvelu tarjoaa mahdollisuuden ylläpitää toimipisteiden tietoja helposti yhden palvelun kautta yksillä tunnuksilla.
Palvelua voidaan käyttää selaimen tai API- rajapinnan yli, jolloin se voidaan myös kytkeä tarvittaessa organisaationne omaan järjestelmään.
Palvelu vastaa erityisesti julkisen sektorin tarpeisiin ja tarjoaa sijaintitiedon hallinnan myös julkiseen Suomi.fi-palvelutietovarantoon.

Fonecta Kontakti mahdollistaa integraation järkevimmällä tavalla

Kontaktin Pro -palveluun voidaan integroida Suomi.fi-palvelutietovaranto (PTV) tai muita organisaationne omia järjestelmiä ja näin automatisoida tiedonsiirtoa. PTV voi toimia integraatiossa joko lähteenä tai kohteena. Voit myös kätevästi rakentaa yhteyden oman järjestelmän ja Kontaktin päivitystyökalun välille. Mutta Kontakti Pro ei ole pelkkä työkalu – Fonectalta saat niin asiakaspalvelun kuin käytön tuen suomen kielellä.

Fonecta Kontakti Pro -palvelun sisältö

Organisaatiosi toimipistetiedot kuten osoite, puhelinnumero ja aukioloajat päivittyvät yli 20 digitaaliseen kanavaan. Hallinnoi kätevästi toimipisteiden tietoja yhden palvelun kautta kaikkiin eri kanaviin helposti massapäivityksinä. Ajasta etukäteen tulevia muutoksia toimipisteille esimerkiksi juhlapyhille, jolloin tieto muuttuu valittuna päivänä automaattisesti, joko pysyvästi tai väliaikaisesti.

Vastaa sujuvasti yhdestä paikasta toimipisteiden saamiin arvosteluihin Googlessa, Facebookissa ja Tripadvisorissa. Lisäksi voit esimerkiksi vastata asiakkaiden Googlessa esittämiin kysymyksiin saman helppokäyttöisen työkalun kautta.

Hanki helposti ilmaista näkyvyyttä luomalla julkaisuja Facebook- ja Google -profiileihisi kätevästi yhdellä kertaa, yhdestä paikasta. Voit ajastaa julkaisut ja valita, julkaistaanko ne kaikissa vai vain osassa toimipaikoistasi.

Hakutulosten seurannan avulla näet tietoja kuinka toimipisteitäsi haetaan verkossa. Työkalun kautta pystyt vertailemaan hakusijoituksia valitsemillasi hakusanoilla sekä Googlen orgaanisissa että paikallisissa hakutuloksissa. Voit myös seurata hakutulostesi kehittymistä.

Avainsanojen avulla pystyt laajentamaan tuote- ja palveluvalikoimaasi, joilla löydyt Fonectan kanavissa. Jos haluat tehostaa näkyvyyttäsi näissä kanavissa entisestään, kysy Fonecta Kärkipaikka ja Kontaktikortti -lisäpalveluistamme.

Fonecta Kontakti Pro antaa mahdollisuuden tehostaa tietojen ylläpitoa REST API -rajapinnan avulla. Voit synkronoida organisaation toimipisteiden toimintaan ja löydettävyyteen liittyviä tietoja esimerkiksi integroimalla Suomi.fi-palvelutietovaranto palveluun. Lisäksi voit hyödyntää valmiita liittimiä suosittuihin palveluihin kuten Google Data Studio, Hubspot ja Tableau.

Asiantuntijamme auttavat sinut alkuun perustamalla toimipisteiden tiedot järjestelmään. Käyttöönottopalvelumme kattaa esimerkiksi Googlen yritysprofiilin tietojen lisäämisen ja optimoinnin. Palvelu sisältää myös käyttöönottokoulutuksen henkilöstöllenne.

Saat asiantuntijoiltamme jatkuvan teknisen ja käytön tuen sekä kvartaaliraportit, joissa tuodaan esille mahdolliset kehitysehdotukset näkyvyyden optimointiin. Hyödynnä työkalusta saatavaa analytiikkaa ja räätälöityjä tilastoja toiminnan ohjaamisen ja päätöksenteon tukena.

Näin Kontakti Pro -palvelu otetaan käyttöön

Päätä palveluun vietävien toimipisteiden määrä.

Sovimme toteutettavista integraatioista esimerkiksi PTV:hen ja toteutamme ne.

Perustamme tilin ja luomme kattavan profiilin antamiesi toimipistetietojen perusteella.

Pidämme kattavan käyttöönottokoulutuksen tiimillenne.

Rakennamme tarvittaessa räätälöidyn raportoinnin.