Lisäämällä chatin kotisivuillesi parannat asiakaspalvelua, kasvatat yhteydenottojen määrää ja teet toiminnasta tehokkaampaa.
Chat- palvelun avulla kasvatat yrityksellesi relevanttien yhteydenottojen määrää ja tarjouspyyntöjen laatua, ohjaat asiakkaasi nopeammin kohti ostoa tai muita toivomiasi toimenpiteitä, kuten ajanvarausta.
S-paketti
M-paketti
Haluatpa sitten hyödyntää chatia laadukkaiden tarjouspyyntöjen keräämiseen, asiakaspalveluun tai rekrytointiin, Fonectan chat tarjoaa kustannustehokkaan ratkaisun. Palvelumme sisältää valmiiksi suunniteltujen keskustelupolkujen (chatbottien) lisäksi mahdollisuuden yhdistää keskustelu asiantuntijallesi live-chatiin, ohjata asiakas varaamaan aika ajanvarauskalenterista, dynaamiset lomakkeet monimutkaisempien tarjouspyyntöjen toteuttamiseen sekä älykkäät pop-up-ikkunat tai liidibannerit tärkeiden asioiden esille nostamiseen.
Tuo kotisivuillesi aktivoivia ja vuorovaikutteisia toiminnallisuuksia, jotka herättävät kävijän huomion! Sinun ei tarvitse päivystää chatissa, mutta halutessasi yrityksesi asiantuntijat voivat palvella chatin kautta kysymyksissä aina silloin kun ovat paikalla. Fonectan chat sopii erityisesti tarjouspyyntöjen tuottamiseen myyntiin, mutta myös asiakaspalvelua vaativien pyyntöjen automatisointiin ja tehostamiseen.
Kotisivuillasi vieraileva kävijä turhautuu, jos hänen etsimäänsä tietoa tai vastausta on vaikeaa löytää, tai vastauksen saamista joutuu odottamaan. Usein myös yrittäjä kärsii, koska tarpeeksi laadukkaita tarjouspyyntöjä tai yhteydenottoja ei tule riittävästi.
✔ 78 % suomalaisista odottaa saavansa palvelua yrityksen kotisivuilla myös chatin kautta.
✔ 89% asiakkaista ottaa mieluiten yhtyettä yritykseen verkossa sosiaalisen median tai chatin kautta.
✔ Chatbot on 3,5 kertaa tehokkaampi tuottamaan laadukkaita tarjouspyyntöjä kuin perinteinen sivuston yhteydenottolomake.
✔ Kun asiat ovat selkeitä, chatbotin avulla hoidetaan parhaimmillaan jopa 80 % kaikista chat-keskusteluista.
Keskustelupolkujen avulla saat laadukkaampia, huolella kartoitettuja tarjouspyyntöjä, jolloin sinun on helpompi lähestyä asiakasta, kun kaikki oleelliset asiat on kysytty asiakkaalta valmiiksi.
Madalla asiakkaan kynnystä ottaa yhteyttä juuri sinuun. Säästät lisäksi aikaa ja vähennät turhia yhteydenottoja, kun ohjaat yhteydenotot oikeisiin paikkoihin ja asiakkaat oikeiden sisältöjen pariin.
Tee kotisivuistasi vuorovaikutteisemmat; herätä kävijän huomio, tervehdi asiakastasi kuten kivijalkaliikkeessä ja sitouta kävijää kohti toivomiasi toimenpiteitä. Palvelun avulla asiakastasi palvellaan kellon ympäri.
Chatbot aktivoi sivustolle päätynyttä kävijää enemmän kuin staattinen yhteydenottolomake. Perinteinen lomake on usein yhteystiedot-sivulla tai sivun alalaidassa, kun taas chatbot kulkee mukana sivulta sivulle erillisessä chat-ikkunassa.
Esimerkkejä erilaisista chatboteista:
Chatbot ei täysin pysty korvaamaan ihmisen tarjoamaa chat-palvelua. Tarkempaa asiakaskohtaista selvittelyä vaativa asiakaspalvelu tai myyntityö kaipaa edelleen ihmistä.
Fonecta chatin avulla voit palvella asiakkaitasi myös reaaliajassa. Live chat -ominaisuus toimii mobiiliapplikaation avulla, joten voit hypätä mukaan keskusteluun milloin tahansa, miten sinulla parhaiten sopii.
Otatko kaiken irti verkkosisällöstäsi?
Inlinebotti eli ”sitouttamisbotti” näkyy verkkosivustosi sisällön seassa ja sitouttaa käyttäjää luonnollisesti yhdessä sivun sisällön kanssa. Sen avulla voidaan esimerkiksi tehdä täsmäkysymyksiä artikkelia lukevalle tai ohjata myyntisivulla nopeasti tarjouspyyntöön tai ostoon.
Dynaamisen lomakkeen avulla voit esitellä tuotteita ja palveluita sekä suositella asiakkaallesi sopivinta vaihtoehtoa suoraan lomakkeella. Sen avulla vangitset asiakkaan mielenkiinnon ja pidät hänet paremmin hallussa matkalla kohti lomakkeen lopullista maalia.
Lisäksi teet asiakkaan asioinnista nopeaa sekä helppoa antamalla valmiit tarpeen mukaiset vaihtoehdot, joista valita hänelle sopivin tapa.
Älykäs ponnahdusikkuna eli pop-up antaa mahdollisuuden esitellä asiakkaillesi hyötyjä ja etuja. Oikein kohdistettuna se on loistava tapa kasvattaa myyntiä tai pyytää palautetta asiakkailta.
Liidibannerin avulla voit esitellä kohdennettua viestiä jatkuvalla syötöllä asiakkaillesi. Se tarjoaa erinomaisen keinon esimerkiksi asiakasrekisterin kasvattamiseen. Voit esitellä myös etuja tai tärkeitä viestejä asiakkaillesi.
Lisää kalenterisi chatbotin keskustelupolkuun tai sähköpostisi allekirjoitukseen, niin voit kerätä ajanvaraukset tehokkaasti suoraan kalenteriisi sen sijaan että sinun tarvitsee erikseen sopia aikaa asiakkaasi kanssa. Chat-työkalumme ajanvarauskalenteri on yhdistettävissä yrityksesi Outlook tai Google-kalenteriin tapaamis-, suunnittelu- tai kartoituskäynnin varaamista varten.
Kuukausitilaus
Vuositilaus Säästät 20 % !
99 €/kk
Aloitusmaksu 139,30 €
199 €
Kerää laadukkaampia tarjouspyyntöjä
Lisää ostoskoriin249 €/kk
Aloitusmaksu 279,30 €
399 €
Tehokas liidikone monipuolisempiin tarpeisiin
Lisää ostoskoriin119 €/kk
Aloitusmaksu 139,30 €
199 €
Kerää laadukkaampia tarjouspyyntöjä
Lisää ostoskoriin299 €/kk
Aloitusmaksu 279,30 €
399 €
Tehokas liidikone monipuolisempiin tarpeisiin
Lisää ostoskoriinHintoihin lisätään voimassaoleva arvonlisävero. Koko sopimuskausi laskutetaan kerralla. Tilauksen voimassaolo alkaa heti, kun tilaus on vahvistettu. Tilauksella on 10 päivän peruutusoikeus.
Asiantuntijamme soittaa kanssasi sovittuna ajankohtana. Puhelussa käydään läpi chat-palvelun tavoitteita.
Keskusteluiden pohjalta suunnittelemme ja tuotamme chatin sivuillesi. Kun tekninen asennus on tehty, saat esikatselulinkin ja ohjeistuksen sähköpostiisi.
Chat julkaistaan n. 5 arkipäivässä ja varmistetaan, että kaikki toimii normaalisti.
Asiantuntijamme on yhteydessä sinuun n. 1–2 kuukauden kuluttua käydäksemme läpi, miten palvelu on toiminut ja onko kehitystarpeita.