Asiakastuki

Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme?

Tältä sivulta löydät ohjeet asiakkuuteesi liittyen

Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme? Haluatko hallita asiakkuuttasi itsepalvelukanavassamme?

Tältä sivulta löydät palvelukohtaiset ohjeet sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Jos jokin jää kuitenkin askarruttamaan mieltäsi, kokeile rohkeasti chat-palveluamme 24/7!

Kirjaudu Oma Fonectaan

Oma Fonecta on yritysten itsepalvelukanava, jonka avulla käytät ostamiasi palveluita, päivität yrityksestäsi näkyviä tietoja Fonectan palveluihin, teet muutoksia tilauksiin ja laskutustietoihin, sekä lataat laskukopioita ja tarkastelet raportteja.

Palvelu­kohtaiset ohjeet

Palvelukohtaisista ohjeista löydät lisätietoa palveluistamme, kuten niiden sopimuskausista, käyttöönotosta sekä laskutuksesta.

Siirry lukemaan ohjeita

Usein kysytyt kysymykset

Ehkä pohdit samaa, kuin moni muu? Kokosimme useimmin asiakkaiden mieltä askarruttavat kysymykset ja vastaukset yhteen paikkaan!

Lue kysymykset ja vastaukset

Häiriötiedotteet

Fonectan järjestelmissä ilmenevistä häiriötilanteista tiedotamme osoitteessa status.fonecta.fi.

Fonectan yhteystiedot

Alta löydät Oma Fonecta itsepalvelukanavan, Fonecta-konsernin vaihteen puhelinnumeron, yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun sekä Fonectan toimipaikat.

Fonectan yhteystiedot

Aineisto-ohjeet

Alta löydät tarkat tiedot eri palveluidemme mainosmuodoista ja niiden tarkemmista ominaisuuksista ja ohjeistuksista, kuten kuvakoista ja tekstien merkkimääristä.

Siirry lukemaan ohjeita

Integraatiot

Alta löydät Fonectan palveluiden ja tuotteiden kautta saatavilla olevat rajapinnat sekä niiden dokumentaatiot.

Siirry lukemaan ohjeita