3 vinkkiä LinkedIn-markkinoinnissa onnistumiseen
LinkedIn on johtava päättäjien ja vaikuttajien yhteisö, jossa on globaalisti yli 600 miljoona käyttäjää ja jo yli miljoona suomalaista käyttäjää.…
Lue lisääHaluatko löytää yhdestä paikasta helposti ajankohtaista tietoa eri digimarkkinoinnin osa-alueista, kuten Google Ads -hakusanamainonnasta ja Google Display -bannerimainonnasta, hakukoneoptimoinnista tai some-markkinoinnista?
Mielellään ymmärrettävällä kielellä eikä munkkilatinaksi? Fonectan tietopankki palveluksessasi! Laadimme avuksesi selkeitä juttuja Googlen ja digimarkkinoinnin eri aiheista. Lisäämme tietopankkiin säännöllisesti uutta sisältöä, jotta pysyt ajan hermolla markkinoinnin muutoksissa. Ole hyvä − tartuhan tiedonlähteeseen kiinni!
13.6.2023
Teleoperaattorit ovat saaneet viime aikoina lisääntyvässä määrin ilmoituksia ulkomailta tulevista huijauspuheluista. Huijaajat soittavat ulkomailta suomalaisiin puhelinnumeroihin ja yrittävät saada heidät antamaan henkilökohtaisia tietojaan tai maksamaan laskuja.
Lue lisää2.9.2022
Digitaalinen mainonta kehittyy huimaa vauhtia, niin myös LinkedIn-mainonta. Monen LinkedIn-mainontaa työkseen tekevän on vaikea pysyä muutoksessa mukana, saati sitten yritysten markkinointipäälliköiden ja muiden markkinoinnin parissa toimivien, joiden työpäivät koostuvat monenlaisista töistä, eikä aikaa uuden, kanavakohtaisen tiedon omaksumiseen ole käyttää paljoa.
Lue lisää30.8.2022
Kun markkinointia suunnitellaan, mietitään usein, lähdetäänkö tekemään brändimainontaa vai taktista mainontaa, kuten liidimainontaa. Brändimainonta ja liidimainonta mielletään usein toisistaan irrallisiksi toimenpiteiksi, jotka palvelevat eri tavoitteita. Siksi niistä valitaankin usein vain toinen. Näin ei kuitenkaan pitäisi olla, sillä brändimainonta ja taktinen mainonta ovat osaa samaa ostoputkea, toinen ostoputken alkupäässä ja toinen loppupäässä. Ilman toista ei ole toista.
Lue lisää