Suomen LinkedIn Agency Champion -koulutussarjassa syvennetään LinkedIn-osaamista sekä kilpaillaan Suomen parhaista LinkedIn-kampanjoista

25.2.2020 | Lukuaika 2 min

Toista kertaa järjestettävä Suomen LinkedIn Agency Champions on media- ja mainostoimistoille suunnattu koulutussarja, jossa syväsukelletaan LinkedIn-mainontaan ja samalla kilpaillaan LinkedIn Agency Champions mestaruudesta vuodelle 2020. Kilpailun voittajat pääsevät Lontooseen LinkedInin kansainväliseen Agency Champions -tapahtumaan marraskuussa. Vuonna 2019 LinkedIn Agency Champions pokaalit kotiuttivat Tulos Helsinki Oy & iProspect. Tämän vuoden voittajat kruunataan syyskuussa koulutussarjan lopussa.

Käytännön vinkeillä parempaa LinkedIn-mainontaa

”Koulutuksesta oli meille paljon hyötyä. Opimme uusia asioita LinkedInistä ja LinkedIn-mainonnasta, saimme tietää etukenossa julkaisemattomista uusista ominaisuuksista, tapasimme muita LinkedIn-mainonnan ammattilaisia ja saimme runsaasti käytännön vinkkejä mainonnan tehostamiseen. Yksi konkreettinen vinkki heti alkuun oli, että alle kolmen viikon kampanjoita ei kannata LinkedInissä tehdä”, kertoo vuoden 2019 LinkedIn Agency Championiin osallistunut Sari Talvitie iProspectilta.

Talvitie oli tyytyväinen myös käytännön järjestelyihin; koulutukseen meni kerralla aamupäivän verran ja koska ne oli ripoteltu pitkin vuotta, tuntui, että koulutuksessa oli aina viimeisin tieto saatavilla.

”Koulutuksissa käytiin paljon keskustelua ja tietoa jaettiin monipuolisesti. Koen, että koulutuksen aikana mutusta tuli faktaa eli saimme vahvistuksen sille, että teemme yrityksenä oikeita asioita LinkedIn-mainonnassa”, tiivistää Talvitie.

Koulutussarjan paikat täyttyivät heti

Tänä vuonna koulutussarja käynnistyy tiistaina 25.2. ja viimeinen koulutus on 22.9., jolloin myös tämän vuoden kilpailun voittajat julkistetaan.

”Tänä vuonna mukana on 28 osallistujaa 15 toimistosta; pääasiassa osallistujat tulevat suurista mediatoimistoista. Valitettavasti kaikki halukkaat eivät mahtuneet mukaan tänä vuonna. Olemme todella iloisia ja otettuja saamastamme hyvästä palautteesta viime vuoden osalta ja se varmasti nosti kiinnostusta tälle vuodelle. Mukana on tänä vuonna myös toimistoja, joista ei ollut osallistujia mukana viime vuonna”, kertoo Fonectan LinkedIn Relationship Manager Emmi Mikkola.

Kilpailun kategoriat ovat brändikampanja, performance-kampanja sekä impact, eli aktiivisuus läpi koulutussarjan.

Lisätiedot:

Emmi Mikkola, Fonecta Oy

LinkedIn Relationship Manager

050 5934677, emmi.mikkola@fonecta.com

www.linkedin.com/in/emmi-mikkola

Kuvassa Emmi Mikkola ja Markus Rintala Fonectan LinkedIn-tiimistä.

Kuvaaja: Tuomas Leinonen