LinkedIn palkitsi Fonectan EMEA-alueen arvostetuimpana kumppanina

28.3.2019 | Lukuaika 3 min

Suomen ainoa LinkedIn Marketing Solutions -kumppani Fonecta voitti Most Valuable Player- ja Collaboration-palkinnot LinkedInin kumppanien kansainvälisessä kilpailussa eilen illalla Lontoossa. Fonectalle myönnettiin parhaan tiimin Most Valuable Player (MVP) -palkinto ja Fonectan LinkedIn Partner Manager Salla Vainionpäälle henkilökohtainen Collaboration-palkinto.

Fonecta osallistui kolmatta kertaa LinkedInin vuosittaiseen Partner Awards -kilpailuun, jossa LinkedInin kumppanit ympäri maailmaa kilpailivat kolmessatoista eri kategoriassa. Palkinnot myönnettiin eilen illalla Lontoossa.

Fonectan LinkedIn-tiimi sai Most Valuable Player -palkinnon tunnustuksena aktiivisuudestaan, mediasuhteiden kehittämisestä ja asioiden esiinnostamisesta tavalla, joka on yllättänyt LinkedInin. Perusteissa tuotiin erityisesti esiin se, että Fonectan tiimi edellyttää ja jopa vaatii aina erinomaisuutta kumppaniltaan LinkedIniltä.

Salla Vainionpään Collaboration-palkinnon perusteissa korostettiin hän tapaansa toimia haasteen edessä ja kommunikoida siitä. Erityisesti esiin nousi LinkedInin suomenkielisen tuen jatkumisen eteen tehty työ.

Kilpailuun osallistui tänä vuonna 17 partneria, jotka toimivat yhteensä yli 70 maassa Pohjois-Amerikkaa lukuun ottamatta. Kolmestatoista kategoriasta Fonecta voitti ainoana kaksi palkintoa jo toista kertaa.

Tunnustus Suomen LinkedIn-aktiivisuudesta

”Saimme erityistä kiitosta aktiivisuudestamme suomalaisella mediakentällä ja siitä, ettemme pelkää ottaa asioita esille ja haastaa LinkedIniä. Aivan erityisesti huomioitiin tapa, jolla saimme viime syksynä neuvoteltua poikkeusluvan suomenkielisen mainonnan jatkolle”, Salla Vainionpää kertoo.

Viime vuonna Fonecta palkittiin kumppanikilpailun toiseksi arvostetuimmalla Partner Champion Runner Up -palkinnolla sekä Largest Deal -palkinnolla, joka myönnetään suurimmasta yksittäisestä asiakkuudesta. Vuonna 2017 Fonecta sai parhaan mainostuotantotiimin palkinnon.

Fonecta on toiminut Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutionsin virallisena maakumppanina vuodesta 2016. Fonectan kautta suomalaisyritykset saavat käyttöönsä laajennetut LinkedIn-mainosratkaisut ja työkaluvalikoiman, palkitun tiimin asiantuntemuksen, suoran yhteyden LinkedIniin sekä yleisöjä, joita ei ole käytettävissä itsepalvelutyökalun kautta.

Suomessa yhteisöpalvelu LinkedInillä on 1,2 miljoonaa käyttäjää ja koko maailmassa 620 miljoonaa käyttäjää. Suomessa käyttäjämäärät ovat kasvaneet tasaisesti: vielä vuonna 2016 käyttäjiä oli selvästi alle miljoona.

Lisätietoja
Salla Vainionpää
LinkedIn Partner Manager, Fonecta
p. 040 357 2543
salla.vainionpaa@fonecta.com

Lisää tietoa Fonectan markkinointipalveluista.

Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää viidellä paikkakunnalla yhteensä n. 350 asiantuntijaa, jotka palvelevat 36 000 yritysasiakasta ympäri Suomen.