Panostamme markkinointiin ja syömme omia lääkkeitämme.
Fonectan markkinointijohtaja Katja Laaksosella on menossa viides viikko Fonectalla ja vauhtia on piisannut. Vieläkö intoa riittää? ”Kyllä riittää”, nauraa Katja: ” Meillä on hyvä suunta, uusittu strategia ja työnalla monta mielenkiintoista hanketta, jotka kantavat hedelmää vielä pitkään. Nyt seuraavaksi haluan koota ympärilleni tiimin, jonka kanssa tätä kehitystä pääsemme jatkamaan. Meillä on talossa erinomaista digimainonnan syväosaamista, jota täydennämme nyt muutamalla markkinoinnin asiantuntijalla.”
Syödään omia lääkkeitä
Olemme pitkään puhuneet, että syömme omia lääkkeitämme, mutta mitä se oikeastaan tarkoittaa, etenkin näiden rekrytointien valossa? Katja valottaa asiaa: ”Meillä on käytössämme maailmanluokan kumppanit kuten LinkedIn, Yext ja Mono, joiden palveluita tarjoamme asiakkaillemme. Näitä samoja ”lääkkeitä” käyttämällä pääsemme itsekin parhaisiin tuloksiin. Teemme asiakkaillemme erittäin tulosvetoista digitaalista markkinointia ja olemme Suomen suurin digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan talo. Siten haluamme laittaa käytäntöön nämä voimavarat vielä paremmin omassa markkinoinnissamme.”
”Olemme nyt panostaneet paljon markkinointiin ja sen kehittämiseen, ja tulokselliseen datavetoiseen kasvumarkkinointiin tullaan panostamaan entistä enemmän syksyllä ja tulevina vuosina.”
”Siksi etsinkin nyt neljää markkinoinnin ammattilaista tiimiä täydentämään. Haluamme panostaa entistä enemmän asiakaspitoon, uusasiakashankintaan, tuotemarkkinointiin ja näiden lisäksi haussa on vielä strategisti kehittämään tulospohjaista markkinointia”, Katja kertoo.
Mitä voidaan odottaa tulevaisuudessa?
”Olen ollut erityisen ilahtunut siitä, miten hyvin Fonectalla tehdään yhteistyötä yli tiimirajojen. Myynti, tuotanto, markkinointi, asiakaspalvelu… kaikki eri tiimit puhaltavat yhteen hiileen ja tätä yhteistyötä uudet markkinointipäälliköt tulevat sekä tekemään että kehittämään. Näihin rooleihin palkattavat henkilöt tulevat olemaan avainasemassa tiivistämässä tiimien välistä yhteistyötä entisestään, erityisesti myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on se, johon haluan panostaa vieläkin enemmän.”
Paikkoja on siis avoinna neljä. Tutustu eri rooleihin ja laita hakemus tulemaan!
Product Marketing Manager vastaamaan Fonectan tuotemarkkinoinnin kehittämisestä ja päivittäisestä täytäntöönpanosta.
Marketing Strategist vastaaman asiakaselinkaarenhallinnasta ja siihen pohjautuvien kasvustrategioiden luonnista ja täytäntöönpanosta.
Growth Marketing Manager (Acquisition) kehittämään asiakaselinkaarenhallintaan pohjautuvaa uusasiakashankintaa.
Growth Marketing Manager (Retention), draivaamaan asiakaselinkaarenhallintaan pohjautuvaa asiakaspitoa ja asiakastyytyväisyyttä.