Markkinointi Apurin avulla löydät juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut. Yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopivat markkinointiratkaisut ovat vain kolmen klikkauksen päässä!
Enemmän ja laadukkaita tarjouspyyntöjä
Yrityksille, jotka haluavat lisää sopivia tarjouspyyntöjä, joita ei tarvitse lisäselvittää.
Näy ja vakuuta
Yrityksille, jotka haluavat sitouttaa nykyasiakkaita, olla helposti löydettävissä tai esitellä referenssejä ja palveluita.
Varauskalenteri täyteen
Yrityksille, joiden tavoitteena on saada varauskalenteri buukattua täyteen.
Kauppaa etänä
Yrityksille, jotka haluavat tehdä enemmän kauppaa verkkosivujen kautta.
Varmista, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät yrityksesi verkon eri kanavista.
Helppoa ja joustavaa mainontaa ilman massiivisia investointeja.
Varmista, että asiakkaat löytävät yrityksesi kotisivut hakukoneista.
Yrityskotisivut avaimet käteen -palveluna.
Lisää verkkokauppaominaisuus jo hankkimillesi Fonecta-kotisivuille.
Palvele kotisivukävijöitäsi paremmin ja tehosta liiketoimintaasi chatin avulla.
Tarjoa Finder-palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Tarjoa Fonecta Caller -palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Varmista, että numerosi tunnistetaan ja soittoihisi vastataan.
Tilaa Fonecta Kontakti, Avaimet käteen -kotisivut tai Älykäs digimainonta yhdessä, ja saat keskittäjäasiakkaan alennuksen!
Oma Fonecta - Yrityksen ilmainen markkinointiapuri
Artikkelit, tiedotteet, podcastit ja webinaarit
Auditoinnit ja analyysit
Tilaa maksuton asiantuntija-analyysi, joka perustuu dataan.
Testit
Käytä maksuttomia testejä ja selvitä, miten yritykselläsi menee.
Nettikurssit
Opiskele uutta maksuttomien kurssiemme avulla.
Oppaat
Lataa maksuttomia oppaita ja opi lisää digimarkkinoinnista.
Näistä tekoälyoppaista löydät konkreettisia vinkkejä, kuinka valjastat ChatGPT:n yrityksesi markkinointiin.
13.12.2021
Kolme neljästä suomalaisesta kertoo käyttävänsä jotain sosiaalisen median kanavaa. Yli 65-vuotiaat käyttävät somekanavista ajallisesti eniten Facebookia ja 18–24-vuotiaat Instagramia. Tiedot…
27.10.2021
Vuoden 2021 LinkedIn Agency Champions 2021 -voittajat on julkistettu! Vuosittain järjestettävästä ohjelma on media- ja mainostoimistoille suunnattu koulutussarja, jossa syväsukelletaan…
25.2.2021
Miten LinkedInissä kannattaa mainostaa? Mitkä ovat taktisen ja liidimainonnan erot? Markkinoinnin podcastissamme Fonectan LinkedIn Relationship Manager Emmi Mikkola kertoo mm.,…
22.2.2021
Account Based Marketing on suomeksi sanottuna markkinointistrategian räätälöintiä ja kohdistamista tarkkaan valituille, “käsin poimituille” asiakkaille tai asiakasryhmille massakohderyhmien sijaan. Yksinkertaistaen…
Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin…
18.2.2021
Monikanavaisuus on tämän päivän markkinointiviestintää. Asiakkaasi ovat päivittäin läsnä monissa eri kanavissa, jossa sinun tulee heidät kohdata jättääksesi muistijäljen asiakkaan…
17.11.2020
Jo vuosia on puhuttu Facebookin ”kuolemasta” sekä siitä, ettei ”kukaan” enää käytä Facebookia ja että se olisi mediana turha. Kuitenkin…
23.9.2020
LinkedIn on kehittänyt uusia ominaisuuksia tukemaan tapahtumien järjestämistä. Podcastissa Emmi Mikkola kertoo, miten uudet ominaisuudet tukevat toisiaan ja miten helposti…
14.9.2020
Markkinointi, erityisesti digitaalinen markkinointi ja mainonta, ei suinkaan tapahdu vain yritysten ja kuluttajien välillä. Myös julkisen sektorin toimijat, kuten kunnat,…
16.4.2020
Markkinoinnin podcastissa pohdintaa LinkedInin ja sosiaalisen median merkityksestä poikkeusoloissa. Millaista sisältöä somessa nyt kulutetaan, mikä sisältö toimii, mitä sisältöä kannattaa…