Markkinointi Apurin avulla löydät juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut. Yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopivat markkinointiratkaisut ovat vain kolmen klikkauksen päässä!
Enemmän ja laadukkaita tarjouspyyntöjä
Yrityksille, jotka haluavat lisää sopivia tarjouspyyntöjä, joita ei tarvitse lisäselvittää.
Näy ja vakuuta
Yrityksille, jotka haluavat sitouttaa nykyasiakkaita, olla helposti löydettävissä tai esitellä referenssejä ja palveluita.
Varauskalenteri täyteen
Yrityksille, joiden tavoitteena on saada varauskalenteri buukattua täyteen.
Kauppaa etänä
Yrityksille, jotka haluavat tehdä enemmän kauppaa verkkosivujen kautta.
Varmista, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät yrityksesi verkon eri kanavista.
Helppoa ja joustavaa mainontaa ilman massiivisia investointeja.
Varmista, että asiakkaat löytävät yrityksesi kotisivut hakukoneista.
Yrityskotisivut avaimet käteen -palveluna.
Lisää verkkokauppaominaisuus jo hankkimillesi Fonecta-kotisivuille.
Palvele kotisivukävijöitäsi paremmin ja tehosta liiketoimintaasi chatin avulla.
Tarjoa Finder-palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Tarjoa Fonecta Caller -palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Varmista, että numerosi tunnistetaan ja soittoihisi vastataan.
Tilaa Fonecta Kontakti, Avaimet käteen -kotisivut tai Älykäs digimainonta yhdessä, ja saat keskittäjäasiakkaan alennuksen!
Oma Fonecta - Yrityksen ilmainen markkinointiapuri
Artikkelit, tiedotteet, podcastit ja webinaarit
Auditoinnit ja analyysit
Tilaa maksuton asiantuntija-analyysi, joka perustuu dataan.
Testit
Käytä maksuttomia testejä ja selvitä, miten yritykselläsi menee.
Nettikurssit
Opiskele uutta maksuttomien kurssiemme avulla.
Oppaat
Lataa maksuttomia oppaita ja opi lisää digimarkkinoinnista.
Näistä tekoälyoppaista löydät konkreettisia vinkkejä, kuinka valjastat ChatGPT:n yrityksesi markkinointiin.
1.2.2019
Digitaalinen markkinointi vai perinteinen? Some, SEO tai SEM? Kysyimme suomalaisilta yrittäjiltä, mihin he aikovat panostaa markkinoinnissa nyt ja lähitulevaisuudessa. Vastauksissa…
SEO (search engine optimization) eli hakukoneoptimointi on edelleen aika monelle mystinen asia. Näen jatkuvasti työssäni, millaista hepreaa sen ostaminen on…
Jos olet yrittäjä, olet varmasti kuullut hakusanamainonnasta ja hakukoneoptimoinnista, kenties ostanutkin kyseisiä palveluita. Palveluntarjoajia löytyy laidasta laitaan, ja joka toinen…
30.1.2019
Jos haluat löytää tuotteen tai palvelun verkosta, mistä aloitat etsimisen? Valtaosa kuluttajista aloittaa hakukoneesta tai -palvelusta, jonka hakukenttään he kirjoittavat…
Uusi yrittäjä, mietitkö, miten asiakkaasi verkossa liikkuvat ja missä he voivat yritykseesi törmätä? Lue, miten aloittavan yrityksen tulisi löytyä verkosta.…
29.1.2019
Google-mainonnan tärkeys yrittäjälle on samaa luokkaa kuin sähkösopimuksen teko. Ilman niitä yritystä alkaa olla vaikeaa pyörittää menestyksekkäästi. Sähkösopimuksen saa nykyisin…
Kun asiakas astuu kivijalkamyymälään, hän odottaa, että liikkeessä on palveluhenkinen henkilökunta valmiina auttamaan kaikissa kysymyksissä. Mitä paremmin asiakkaan ja myyjän…
Voi sanoa, että tänä päivänä verkosta haetaan lähes kaikkea maan ja taivaan välillä. Yrittäjän on kuitenkin tärkeä tiedostaa, että tuotteiden…
Yrityksesi ehkä tärkein markkinointikanava on sen kotisivu. Suurin osa kuluttajista aloittaa ostopolkunsa etsimällä tietoa haluamistaan tuotteista ja palveluista verkosta. Auta…
28.1.2019
Laskeutumissivu eli ländäri, landing page tai ohjautumissivu tarkoittaa sitä verkkosivuston välilehteä, jolle Google-haun tehnyt henkilö ohjautuu, kun hän klikkaa mainosta…