Markkinointi Apurin avulla löydät juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut. Yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopivat markkinointiratkaisut ovat vain kolmen klikkauksen päässä!
Enemmän ja laadukkaita tarjouspyyntöjä
Yrityksille, jotka haluavat lisää sopivia tarjouspyyntöjä, joita ei tarvitse lisäselvittää.
Näy ja vakuuta
Yrityksille, jotka haluavat sitouttaa nykyasiakkaita, olla helposti löydettävissä tai esitellä referenssejä ja palveluita.
Varauskalenteri täyteen
Yrityksille, joiden tavoitteena on saada varauskalenteri buukattua täyteen.
Kauppaa etänä
Yrityksille, jotka haluavat tehdä enemmän kauppaa verkkosivujen kautta.
Varmista, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät yrityksesi verkon eri kanavista.
Helppoa ja joustavaa mainontaa ilman massiivisia investointeja.
Varmista, että asiakkaat löytävät yrityksesi kotisivut hakukoneista.
Yrityskotisivut avaimet käteen -palveluna.
Lisää verkkokauppaominaisuus jo hankkimillesi Fonecta-kotisivuille.
Palvele kotisivukävijöitäsi paremmin ja tehosta liiketoimintaasi chatin avulla.
Tarjoa Finder-palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Tarjoa Fonecta Caller -palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Varmista, että numerosi tunnistetaan ja soittoihisi vastataan.
Tilaa Fonecta Kontakti, Avaimet käteen -kotisivut tai Älykäs digimainonta yhdessä, ja saat keskittäjäasiakkaan alennuksen!
Oma Fonecta - Yrityksen ilmainen markkinointiapuri
Artikkelit, tiedotteet, podcastit ja webinaarit
Auditoinnit ja analyysit
Tilaa maksuton asiantuntija-analyysi, joka perustuu dataan.
Testit
Käytä maksuttomia testejä ja selvitä, miten yritykselläsi menee.
Nettikurssit
Opiskele uutta maksuttomien kurssiemme avulla.
Oppaat
Lataa maksuttomia oppaita ja opi lisää digimarkkinoinnista.
Näistä tekoälyoppaista löydät konkreettisia vinkkejä, kuinka valjastat ChatGPT:n yrityksesi markkinointiin.
28.1.2019
Google-mainontaa on mahdollista tehdä itse, mutta oikeasti miljoonan euron kysymys kuuluu, kannattaako se. Nimittäin osaavan kumppanin käsissä Google-mainontaan syötetyt eurot…
Kanavia ja yhteisöjä on tänä päivänä verkossa pilvin pimein ja yrityksen onkin valittava huolella kanavat, joissa näkyä. Jos B2B-päättäjien huomio…
Sisältömarkkinoinnista puhuttaessa sekoitetaan se yllättävän usein sisällöntuotantoon, ja silloinkin monesti sillä tarkoitetaan nimenomaan tekstin tuottamista. Lisäksi liian usein kuvitellaan, ettei…
Kyllä – kotisivujen kertaluontoisella, ammattitaitoisesti toteutetulla hakusana- eli hakukoneoptimoinnilla voidaan saada jo paljon hyvää aikaan, etenkin uudelle sivustolle tai kotisivuille,…
SEM, SEO, SEA – vilisevätkö kirjaimet jo silmissäsi? Ei mikään ihme, jos pääsi menee pyörälle eri kirjainyhdistelmien keskellä, varsinkaan jos…
24.1.2019
Kuten sanotaan, markkinointi on aina loppujen lopuksi ihmisille markkinointia, oli kyse yritys- tai kuluttajasektorista. Kannattaako siis edes erotella b2b- ja…
23.1.2019
Yksinkertaisuudessaan hakukoneoptimoinnilla (Search Engine Optimization eli SEO) pyritään parantamaan verkkosivua niin, että se nousee hakukoneiden luonnollisissa hakutuloksissa oikeilla hakusanoilla mahdollisimman…
17.1.2019
Facebook on kustannustehokas markkinointikanava, joka mahdollistaa tarkan kohdentamisen ja tehokkaan uusasiakashankinnan. Lue 5 tärkeintä syytä, miksi Facebook-mainonta kannattaa! 1. Asiakkaasi…
11.1.2019
Nykyään jokaisella yrityksellä pitäisi olla hyvät ja toimivat verkkosivut toimialasta huolimatta. Listasimme viisi hyvää syytä, miksi. 1. Kotisivut ovat hyvä…
4.1.2019
Johanna ja Lilli tästä Fonectan Porin konttorilta taas, moikka! Tämä viikko onkin meille poikkeuksellinen kun ollaan koko viikko konttorilla eikä…