Markkinointi Apurin avulla löydät juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut. Yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopivat markkinointiratkaisut ovat vain kolmen klikkauksen päässä!
Enemmän ja laadukkaita tarjouspyyntöjä
Yrityksille, jotka haluavat lisää sopivia tarjouspyyntöjä, joita ei tarvitse lisäselvittää.
Näy ja vakuuta
Yrityksille, jotka haluavat sitouttaa nykyasiakkaita, olla helposti löydettävissä tai esitellä referenssejä ja palveluita.
Varauskalenteri täyteen
Yrityksille, joiden tavoitteena on saada varauskalenteri buukattua täyteen.
Kauppaa etänä
Yrityksille, jotka haluavat tehdä enemmän kauppaa verkkosivujen kautta.
Varmista, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät yrityksesi verkon eri kanavista.
Helppoa ja joustavaa mainontaa ilman massiivisia investointeja.
Varmista, että asiakkaat löytävät yrityksesi kotisivut hakukoneista.
Yrityskotisivut avaimet käteen -palveluna.
Lisää verkkokauppaominaisuus jo hankkimillesi Fonecta-kotisivuille.
Palvele kotisivukävijöitäsi paremmin ja tehosta liiketoimintaasi chatin avulla.
Tarjoa Finder-palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Tarjoa Fonecta Caller -palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Varmista, että numerosi tunnistetaan ja soittoihisi vastataan.
Tilaa Fonecta Kontakti, Avaimet käteen -kotisivut tai Älykäs digimainonta yhdessä, ja saat keskittäjäasiakkaan alennuksen!
Oma Fonecta - Yrityksen ilmainen markkinointiapuri
Artikkelit, tiedotteet, podcastit ja webinaarit
Auditoinnit ja analyysit
Tilaa maksuton asiantuntija-analyysi, joka perustuu dataan.
Testit
Käytä maksuttomia testejä ja selvitä, miten yritykselläsi menee.
Nettikurssit
Opiskele uutta maksuttomien kurssiemme avulla.
Oppaat
Lataa maksuttomia oppaita ja opi lisää digimarkkinoinnista.
Näistä tekoälyoppaista löydät konkreettisia vinkkejä, kuinka valjastat ChatGPT:n yrityksesi markkinointiin.
7.4.2020
Jo 98% suomalaisista käyttää tietoa hakiessaan hakukonetta. Etsimme siis lähes aina tietoa verkosta, kun meille herää tarve tuotteelle tai palvelulle.…
19.3.2020
Asiakkaan kohtaamisessa tärkeintä on kohdata hänet siinä kanavassa, jonka asiakas itse valitsee. On tärkeää tunnistaa ja ymmärtää, onko asiakkaan suosima…
28.1.2020
Kun etsimme palvelua tai tuotetta, etsimme sitä lähes poikkeuksetta ensisijaisesti verkosta. Ja verkossa tehdyistä hauista Suomessa valtaosa tehdään Googlessa. Siksi…
22.1.2020
Yrityksen maine verkossa on hauras asia. Asiakkaat ovat yhä herkempiä antamaan kriittistä palautetta, kun eivät ole tyytyväisiä saamaansa palveluun. Jos…
9.1.2020
LinkedInissä on jo noin 1,2 miljoonaa työssäkäyvää suomalaista, ja se on käyttäjien mukaan sosiaalisen median kanavista luotettavin. LinkedIn on myös…
8.1.2020
Etätyö on osa nykyisen työelämän arkea, mutta voiko etätyö täysin korvata perinteisen toimistotyön? Fonectan huhtikuusta 2019 asti toiminut ”virtuaalitiimi” todistaa,…
Fonecta Kontakti on yksi Fonectan suosituimmista ja asiakkaalle parasta hyötyä tuottavista palveluista, mutta silti ajoittain törmää siihen, ettei kaikille ole…
2.1.2020
Fonectalla lanseerattiin lokakuussa 2019 henkilöstön osaamisen ja hyvinvoinnin verkkokauppa, Kipinä. Miten henkilöstön hyvinvointia voi hoitaa verkkokaupassa ja millaisia kokemuksia Kipinästä…
2.12.2019
Markkinointia tekeville yrityksille on tuttu käsite ”veljenpoika”. ”Veljenpoika” voi olla ihan oikeastikin veljenpoika, mutta yleisemmin sillä tarkoitetaan henkilöä, joka teoriassa…
28.11.2019
Facebook on tehokas mainonnan kanava sekä b2b- että b2c -yrityksille. Facebook-mainontaa ei kuitenkaan tehdä arvailemalla, vaan se vaatii tarkkaa osaamista,…