Markkinointi Apurin avulla löydät juuri sinun yrityksellesi sopivat ratkaisut. Yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopivat markkinointiratkaisut ovat vain kolmen klikkauksen päässä!
Enemmän ja laadukkaita tarjouspyyntöjä
Yrityksille, jotka haluavat lisää sopivia tarjouspyyntöjä, joita ei tarvitse lisäselvittää.
Näy ja vakuuta
Yrityksille, jotka haluavat sitouttaa nykyasiakkaita, olla helposti löydettävissä tai esitellä referenssejä ja palveluita.
Varauskalenteri täyteen
Yrityksille, joiden tavoitteena on saada varauskalenteri buukattua täyteen.
Kauppaa etänä
Yrityksille, jotka haluavat tehdä enemmän kauppaa verkkosivujen kautta.
Varmista, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät yrityksesi verkon eri kanavista.
Helppoa ja joustavaa mainontaa ilman massiivisia investointeja.
Varmista, että asiakkaat löytävät yrityksesi kotisivut hakukoneista.
Yrityskotisivut avaimet käteen -palveluna.
Lisää verkkokauppaominaisuus jo hankkimillesi Fonecta-kotisivuille.
Palvele kotisivukävijöitäsi paremmin ja tehosta liiketoimintaasi chatin avulla.
Tarjoa Finder-palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Tarjoa Fonecta Caller -palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Varmista, että numerosi tunnistetaan ja soittoihisi vastataan.
Tilaa Fonecta Kontakti, Avaimet käteen -kotisivut tai Älykäs digimainonta yhdessä, ja saat keskittäjäasiakkaan alennuksen!
Oma Fonecta - Yrityksen ilmainen markkinointiapuri
Artikkelit, tiedotteet, podcastit ja webinaarit
Auditoinnit ja analyysit
Tilaa maksuton asiantuntija-analyysi, joka perustuu dataan.
Testit
Käytä maksuttomia testejä ja selvitä, miten yritykselläsi menee.
Nettikurssit
Opiskele uutta maksuttomien kurssiemme avulla.
Oppaat
Lataa maksuttomia oppaita ja opi lisää digimarkkinoinnista.
Näistä tekoälyoppaista löydät konkreettisia vinkkejä, kuinka valjastat ChatGPT:n yrityksesi markkinointiin.
20.2.2019
Fonecta osallistui toista kertaa LinkedInin vuotuiseen Partner Awards -gaalaan, jossa jaetaan 12 eri kategoriassa palkinnot parhaille kumppaneille. Viime vuoden palkintosaalis…
Sosiaalinen media eli tuttavallisemmin some on meidän jokaisen arkipäivää. Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Youtube ja Snapchat ovat tämän hetken…
7.2.2019
Jonna Nenonen on toiminut Fonectalla Turussa Account Managerina myynnissä 2,5 vuotta. Miten Jonna päätyi myyntihommiin, miten asiakkuuksia nykyään hoidetaan, millaiselle…
Aika ajoin esiin nousee kysymys siitä, kuinka yrityksille suunnattu, eli B2B-markkinointi eroaa kuluttajille suunnatusta markkinoinnista? B2B-markkinoinnilla on toki omat luonteenpiirteensä,…
Key Account Manager Kalle Mäkinen kertoo videolla, millainen on hyvä myyjä, ja mitä yhteistä on jalkapalloerotuomarilla ja myyjällä! Millaisia kokemuksia Key…
Onhan se tiedossa: myyntityössä onnistuminen vaatii yleensä kovaa työtä. Ahkera ja pitkäjänteinen myyjä saa kuitenkin myös palkintonsa. Mikä on B2B-myyntityön…
1.2.2019
Kun autosi simahtaa tien varteen, ja lapset on haettava päiväkodista tai töihin on ehdittävä, ylimääräistä aikaa ei ole yhtäkään sekuntia.…
Digitaalinen markkinointi vai perinteinen? Some, SEO tai SEM? Kysyimme suomalaisilta yrittäjiltä, mihin he aikovat panostaa markkinoinnissa nyt ja lähitulevaisuudessa. Vastauksissa…
Jokaisella yrityksellä pitää olla kotisivut, koska ne ovat digitaalisen markkinoinnin tukijalka. Tämän artikkelin avulla saat selville, millaiset ovat hyvät kotisivut.…
SEO (search engine optimization) eli hakukoneoptimointi on edelleen aika monelle mystinen asia. Näen jatkuvasti työssäni, millaista hepreaa sen ostaminen on…