Siksi, että ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosina valtavasti.
Siksi tänä päivänä on erittäin tärkeää, että yrityksesi
Ja juuri näihin tarpeisiin me Fonectalla olemme luoneet ratkaisuja ja palveluja.
Olipa yrityksellänne sitten muutama tai muutama sata toimipistettä, on paikallisen markkinoinnin resepti samanlainen: paikallista löydettävyyttä + paikallista mainontaa.
Löydettävyys tarkoittaa yrityksen löytymistä kaikkialta verkosta, mistä asiakkaat hakevat tietoa paikallisista yrityksistä: esimerkkeinä Apple-kartat, Fonecta Caller, Facebook, Finder, Fonecta.fi, Google-haku, Google Maps, Here, Instagram tai Tripadvisor.
Asiakas valitsee hakutulosten joukosta ennemmin yrityksen, joka tarjoaa eniten tietoja itsestään ilman, että täytyy klikata yrityksen kotisivuille. Ja mitä paremmin erotutte ja vakuutatte, sitä paremmin taas löydytte – ja niin edelleen.
Mainonnan kohdentaminen paikallisesti voidaan toteuttaa monella tavalla. Esimerkiksi Facebookissa mainonnan voi kohdentaa kilometrisäteen perusteella, LinkedInissä maakunnan mukaan ja Googlessa avainsanoilla.
Paikalliseen toimijaan luotetaan. Siksi paikallinen markkinointi on suurillekin yrityksille ja monitoimipaikkaisille ketjuille usein taktisempaa ja tehokkaampaa, ja tuo nopeammin tuloksia kuin valtakunnalliset kampanjat.