Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme? Haluatko hallita asiakkuuttasi itsepalvelukanavassamme?
Tältä sivulta löydät palvelukohtaiset ohjeet sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
Jos jokin jää kuitenkin askarruttamaan mieltäsi, kokeile rohkeasti chat-palveluamme 24/7!
Oma Fonecta on yritysten itsepalvelukanava, jonka avulla käytät ostamiasi palveluita, päivität yrityksestäsi näkyviä tietoja Fonectan palveluihin, teet muutoksia tilauksiin ja laskutustietoihin, sekä lataat laskukopioita ja tarkastelet raportteja.
Palvelukohtaisista ohjeista löydät lisätietoa palveluistamme, kuten niiden sopimuskausista, käyttöönotosta sekä laskutuksesta.
Siirry lukemaan ohjeitaEhkä pohdit samaa, kuin moni muu? Kokosimme useimmin asiakkaiden mieltä askarruttavat kysymykset ja vastaukset yhteen paikkaan!
Lue kysymykset ja vastauksetFonectan järjestelmissä ilmenevistä häiriötilanteista tiedotamme osoitteessa status.fonecta.fi.
Alta löydät Oma Fonecta itsepalvelukanavan, Fonecta-konsernin vaihteen puhelinnumeron, yritys- ja kuluttaja-asiakaspalvelun sekä Fonectan toimipaikat.
Fonectan yhteystiedotAlta löydät tarkat tiedot eri palveluidemme mainosmuodoista ja niiden tarkemmista ominaisuuksista ja ohjeistuksista, kuten kuvakoista ja tekstien merkkimääristä.
Siirry lukemaan ohjeitaAlta löydät Fonectan palveluiden ja tuotteiden kautta saatavilla olevat rajapinnat sekä niiden dokumentaatiot.
Siirry lukemaan ohjeita