Fonecta Kontakti

Miten palvelu toimii?

Fonecta Kontaktin avulla varmistat, että yrityksesi tiedot löytyvät ja ovat ajan tasalla suomalaisten eniten käyttämissä haku-, kartta- ja sosiaalisen median palveluissa. Et tarvitse useita eri sopimuksia eri toimijoiden välillä vaan hoidamme kaikki kanavat kuntoon yhden pisteen kautta. Yrityksesi tiedot viedään kaikkiin kanaviin yhteneväisessä muodossa, mikä vahvistaa yrityksesi löydettävyyttä hakukoneissa ja takaa sen, että asiakkaasi löytävät aina oikeat tiedot yrityksestäsi.

Sopimus on voimassa tilauspäivästä 12 kuukautta kerrallaan toistaiseksi voimassa olevana, kunnes se irtisanotaan. Sopimuksen voi irtisanoa viimeistään kuukautta ennen uuden kauden alkua. Poikkeukset sopimuksen kestoon on määritelty palvelusopimuksessa.

Asiakaskohtainen hinta ja laskutus määritellään tilausvahvistuksessa tai sopimuksessa. Laskutus käynnistyy viiden päivän kuluttua tilauksesta.

Palvelu on voimassa tilauspäivästä/sopimuksen solmimisesta 12 kk kerrallaan. Sopimuksen voi irtisanoa viimeistään kuukautta ennen seuraavan 12 kuukauden kauden alkua. Palvelun tilaus voidaan peruuttaa tai siihen voidaan tehdä muutoksia kymmenen (10) päivän kuluessa tilauksen tilauspäivästä.

Ole yhteydessä yhteyshenkilöösi Fonectalla tai Fonectan asiakaspalveluun.

Fonectan yhteyshenkilö on sinuun yhteydessä ja sopii tietosisällöstä, jonka jälkeen tuotannon asiantuntijat tuottavat sisällön palveluihin.

Huomioitavaa käyttöönotossa:

Palvelukokonaisuuteen kuuluu mm. Facebook ja Google My Business. Palvelutuotannostamme tullaan olemaan sinuun yhteydessä puhelimitse, jolloin sovitaan näiden palveluiden toteuttamisesta.

Tuotantoprosessi käydään kanssasi läpi asiantuntijasoiton aikana ja saat toteutuksen jälkeen sähköpostitse erillisen tuotantovahvistuksen, jossa on mahdolliset jatko-ohjeet.

Voit hallinnoida palvelua Oma Fonecta -itsepalvelukanavassa tai asiakaspalvelun kautta.

Löydät reaaliaikaiset tulokset Oma Fonecta –itsepalvelukanavasta. Näet raportilta kuinka paljon yhteydenottoja, toimenpiteitä ja kävijöitä olet saanut Fonecta Kontakti -palvelun avulla.

Usein kysytyt kysymykset

Kontaktikortin ja siihen liitettyjen lisätietojen avulla ohjaat yhteydenotot oikeaan paikkaan ja tarjoat asiakkaillesi parempaa palvelua. Kontaktikortti luodaan joko henkilölle, palvelulle tai osastolle sen mukaan, millaisia lisätietoja haluat asiakkaallesi tarjota. Henkilön tai osaston kontaktikorttiin saat näkyviin puhelinnumeron lisäksi mm. toimenkuvan, osoitteen, kattavat henkilö- tai osastokohtaiset yhteystiedot sekä halutessasi valokuvan tai logon.

Nimi, toimiala, katuosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, yrityskuvausteksti, yritystä kuvaava mainoslause (maksimissaan 50 merkkiä pitkä), www-osoite, sähköisen median linkit (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram), aukioloajat, hakusanat, mahdolliset lisätuotteet sekä logo, profiilikuva ja kansikuva. Tietosisällön määrä vaihtelee kanavittain.

Voit päivittää tiedot suoraan Oma Fonectan kautta tai ottamalla yhteyttä Fonectan asiakaspalveluun. Päivitysviiveet eri kanaviin vaihtelevat toimittajakohtaisesti.

Mukaan liitettyihin palveluihin tiedot päivittyvät normaalisti lähes reaaliaikaisesti, lukuun ottamatta karttapalveluja. Karttapalveluihin aineistot lähetetään heti ja ne päivittyvät palveluihin kahdesta viikosta kolmeen kuukauteen välisenä aikana, aineiston toimittajasta riippuen.

Kanavien päivittymisessä saattaa olla palveluntarjoajakohtaisia eroja, joten kannattaa tutustua kunkin palveluntarjoajan omiin ehtoihin heidän verkkosivuillaan. Lisätietoa saat tuotteen palvelukuvauksesta.

Sekä Google My Business että Facebook voidaan liittää mukaan Fonecta Kontaktiin. Jatkossa yhteystietojen päivitys ja hallinnointi näihin, sekä yli 20:een eri kanavaan onnistuu helposti yhdestä paikasta Oma Fonectan kautta. Fonecta Kontaktin avulla tietoja myös suojellaan ja ne pysyvät oikeina. Eri hakukoneet, kuten Google, arvostavat tietojen täsmällistä yhteneväisyyttä verkoston eri kanavissa. Tällä on positiivinen vaikutus hakutuloksiin.

Soiton aikana kerrataan tilauksen kokonaisuus ja sisältö, sekä käydään läpi eri palvelujen käyttöönotto (Google My Business, Facebook ja Arvostelut). Lisäksi opastamme tarvittaessa Oma Fonectan käytössä.

Sinulla pitää olla Facebook-henkilöprofiili, jotta yrityksen Facebook-sivun luominen onnistuu. Jos sinulla ei ole Facebook-profiilia, voit luoda sen täällä: https://www.facebook.com/.

Voimassa olevan Facebook-sivuston haltuunottoa varten saat puhelussa jatko-ohjeet sivun linkittämisestä Fonecta Kontakti -palveluun.

Yli 25 toimipaikan tilauksissa voimme toteuttaa yritykselle ketjunäkyvyyden Facebookiin.

Fonecta Kontakti –palvelu voidaan toteuttaa, vaikka sinulla olisi jo vahvistettu Google My Business -sivu. Asiantuntijamme antaa sinulle puhelun aikana lisäohjeet, miten Google My Business saadaan linkitettyä Fonecta Kontakti -palveluun.

Fonecta toimii Google My Business –kumppanina. Sijaintitiedon vahvistaminen saattaa joissakin tapauksissa vaatia lisävahvistuskoodin tilaamisen Googlelta. Tarkemmat ohjeistukset tästä saat asiantuntijamme yhteydenoton aikana.

Päivitys kaikkiin medioihin loppuu irtisanomisen myötä. Maksulliset tiedot poistetaan Fonectan omista medioista. Tiedot Fonectan ulkopuolisissa medioissa säilyvät, jos mediakohtaisissa sopimusehdoissa ei muuta mainita. Lisätietoa saat tuotteen palvelukuvauksesta.