Lähes kaikki suomalaiset aloittavat tiedon etsimisen netin eri hakupalveluista. Kanavia, joista tietoa etsitään, on valtava määrä. Pelkästään Googlessa suomalaiset tekevät päivittäin miljoonia hakuja, mutta myös karttapalveluiden käyttö kasvaa voimakkaasti. Hakukoneet, kuten Google, poimivat hauista avainsanoja verkon eri kanavista ja tuo esille hakusanoja vastaavat organisaatiot. Sitä varmemmin organisaatio nousee hakutuloksissa korkeammalle sijoitukselle, mitä useammasta eri verkon kanavasta sen tiedot löytyvät yhteneväisesti. Sen vuoksi on tärkeää, että organisaation kaikkien toimipisteiden ajantasaiset tiedot löytyvät kattavasti verkon useista haku-, suosittelu- ja karttapalveluista.
Varmista, että organisaatiosi toimipisteet löytyvät paikallisissa hauissa ja potentiaaliset asiakkaasi löytävät oikean toimipisteen luokse.
Maksuton auditointimme antaa arvokasta tietoa organisaatiosi toimipisteiden löydettävyydestä. Saat tietoa esimerkiksi paikallisten hakujen potentiaalista (brändihaut vs. asiahaut), Google-yritysprofiilin nykytilasta sekä toimipistetietojen oikeellisuudesta ja yhtenäisyydesta tai puutteista eri kanavissa. Auditointi kattaa Google-yritysprofiilin lisäksi myös muita tärkeitä haku-, suosittelu- ja karttapalveluita, kuten Facebook tai Apple Maps.
Täytä yhteydenottopyyntö – asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyden mahdollisimman pian.