Suomalaiset liikkuvat verkossa yhä luontevammin eri verkostojen välillä. Harvoin vain yksi kanava riittää tavoittamaan kaikki palveluistasi kiinnostuneet asiakkaat. Fonectan monikanavaisen markkinointipalvelun avulla voit joustavasti hallinnoida ja siirtää mediapanostuksiasi kanavasta toiseen.
Fonectan monikanavainen markkinointi palveluna on ainutlaatuinen, kattavaan data-analyysiin pohjautuva asiantuntijapalvelu, jonka avulla kehität markkinointia eri digikanavissa tavoitteellisesti.
Lue lisää, miksi markkinointia kannattaa tehdä Fonectan kanssa
Monikanavaisen markkinointipalvelumme hintaan vaikuttaa käytössä olevien kanavien määrä, jota voit muuttaa joustavasti lähtien liikkeelle aina vain yhdestäkin kanavasta.
Kertaluontoinen aloitusmaksu kattaa kanavien auditoinnin ja sen pohjalta kampanjoiden sekä raportoinnin rakentamisen. Sen jälkeen palvelulla on kuukausimaksu, joka kattaa mm. jatkuvaluontoisen mainonnan hallinnan ja kehittämisen. Pyydä tarjous!
Monikanavainen markkinointi soveltuu yrityksille, jotka haluavat toteuttaa jatkuvaluonteista markkinointia ja mainontaa eri kanavissa. Se pohjautuu kattavalle, datapohjaiselle auditoinnille, jonka asiantuntijamme tekevät yhteistyön alkaessa.
Fonectan monikanavaisen markkinointimallin avulla voit joustavasti hallinnoida ja siirtää mediapanostuksiasi kanavasta toiseen. Nimetty asiantuntijasi osaa hallinnoida suosituimpien kanavien mainontaa ja auttaa sinua löytämään yrityksellesi toimivimman tasapainon eri mainoskanavien välillä. Toteutamme mainoskampanjat ja optimoimme niitä yhdessä sovittujen tavoitteiden mukaisesti.
Lue lisää, mitä monikanavainen markkinointi palveluna sisältää
Suomalaiset liikkuvat verkossa yhä luontevammin eri verkostojen välillä. Harvoin vain yksi kanava riittää tavoittamaan kaikki palveluistasi kiinnostuneet asiakkaat. Fonectan monikanavaisen markkinointipalvelun avulla voit joustavasti hallinnoida ja siirtää mediapanostuksiasi kanavasta toiseen.
Monikanavainen mainonta tuottaa 37% paremman investoinnin kuin vain yksi kanava.
Yhdellä Fonectan palvelulla tavoitat kaikki potentiaaliset asiakkaat verkon eri kanavista.
Tarjoamme aina datapohjaisen analytiikan. Nimetty asiantuntijamme käy henkilökohtaisesti läpi miten markkinointisi toimii ja miten parantaa.
Monikanavainen mainonta kannattaa: tutkimusten mukaan se tuottaa 37% paremman investoinnin kuin vain yksi kanava. Monikanavainen markkinointi on nykyään seurattavampaa ja mitattavampaa kuin koskaan. Samalla se on myös haastavampaa, sillä mainostajana et saa tietoosi enää yhtä paljon asioita, kuin aiemmin, johtuen esimerkiksi lainsäädännöstä tai mainosalustojen rajoitteista. Markkinoijan haaste onkin saada muodostettua tämän päivän kanavakirjosta yritykselle sopiva yhdistelmä, joka tuo uusia käyttäjiä ja vahvistaa yrityksen viestiä. Kaikki lähtee tavoitteista.
Fonectan monikanavainen markkinointi pohjautuu datapohjaiseen auditointiin. Auditoinnin avulla saadaan olennaista tietoa ja ymmärrystä siitä, tukevatko kampanjat ja kanavat aidosti oikeita liiketoiminnan tavoitteita. Auditoinnin pohjalta tehtyjen löydösten ja kehityskohtien kautta asiantuntijamme auttaa löytämään oikean tasapainon kanavissa ja budjeteissa.
Fonectan Monikanavamallin avulla voit joustavasti hallinnoida ja siirtää mediapanostuksiasi kanavasta toiseen. Palvelun hinnoittelu alkaen 900 €/kk + aloitusmaksu 1800 € + alv, kun aloitat yhdestä kanavasta. Lisäkanavat 600 € / kk / kanava + aloitusmaksu 900 € / kanava + alv. Palvelusopimus on voimassa toistaiseksi 1 kuukauden irtisanomisajalla. Lisäksi voit päättää, haluatko maksaa mediakulut itse vai hoitaa ne kätevästi Fonectan kautta laskutuksella.
Fonectan monikanavamallin avulla voit joustavasti hallinnoida ja siirtää mediapanostuksiasi kanavasta toiseen. Voit aloittaa monikanavamallilla mainostamisen vaikka vain yhdellä kanavalla ja laajentaa tekemistä joustavasti eri kanaviin tulosten perusteella. Tekemisen mittakaavasta riippuen palvelumallimme on kanavien sisällä sama, mutta raportoinnin kattavuus ja tiheys vaihtelevat.
Palveluun voi valita yhden tai useamman seuraavista: Google-mainonta, LinkedIn-mainonta, some-mainonta Facebookissa ja Instagramissa ja/tai ohjelmallinen ostaminen.
Autamme löytämään tärkeimmät haut, joita yleisösi tällä hetkellä etsii. Keskitymme kasvattamaan näkyvyyttä parhaiten tuottavissa hauissa. Hakumainonnan lisäksi autamme tavoittamaan yleisösi myös muista Googlen hallinnoimista verkostoista (Youtube, Gmail ym.). Lue lisää Google-mainonnasta
LinkedIn on tehokkain kanava tavoittamaan B2B-päättäjät. Autamme löytämään kohdeyleisösi ja viestimään heille kanavan suosimalla tavalla. Fonecta on Suomen ainut virallinen LinkedIn-kumppani ja hyödynnämme tätä osaamista vaikuttavaan päättäjäviestintään. Lue lisää LinkedIn-mainonnasta
Jopa 90 % Instagram-käyttäjistä seuraa palvelussa yrityksiä – eikä siis vain yksittäisiä ihmisiä, mutta vain kolmasosa yrityksistä hyödyntää tätä potentiaalista ostajakuntaa tehokkaasti. Facebook-mainonnan avulla hyödynnät myös Instagramin mainostusmahdollisuudet! Lue lisää some-mainonnasta
Ohjelmallisen ostamisen avulla voimme ostaa kohdennettua mainostilaa kaikille tutuista sivustoista. Viestin toistaminen useassa kanavassa tunnetusti parantaa mainontasi tehoa. Hyödynnämme täällä sekä oman yleisösi dataa että ostettuja valmisyleisöjä. Lue lisää ohjelmallisesta ostamisesta
Palvelu pohjautuu heti aloituksen yhteydessä tehtävään datapohjaiseen auditointiin. Auditoinnissa käymme läpi käytössä olleet mainostilit ja niihin liittyvät mittarit. Teemme yhteenvedon löydöksistä ja siitä, mitkä asiat toimivat ja missä taas voisi kehittää toimintaa paremmaksi. Tämän jälkeen toteutamme kehitystoimenpiteet palveluun valittuihin mainosjärjestelmiin.
Lähetämme myös esikyselyn, johon vastaaminen auttaa meitä rakentamaan yhteistyötä oikeista lähtökohdista. Lisäksi järjestämme yhteisen kick off -palaverin, jossa käymme esikyselyn tulokset läpi ja sovimme, mistä lähdetään liikkeelle. Palaverissa sovitaan myös viestintä- ja raportointikäytännöistä.
Asiantuntijamme rakentaa yrityksellenne dashboard-näkymän palveluun valittujen kanavien osalta. Teemme myös tarvittaessa muutoksia verkkoseuranta-asetuksiin tai toimitamme ohjeistukset, joiden avulla analytiikkatiiminne tai -kumppaninne voivat ne toteuttaa.
Nimetty asiantuntijasi hallinnoi kanavien mainontaa ja auttaa sinua löytämään yrityksellesi toimivimman tasapainon eri mainoskanavien välillä. Jatkuva palvelu kattaa seuraavat asiat:
Asiantuntijamme tekee auditoinnin nykyisille kanaville. Lisäksi pyydämme teitä täyttämään esikyselyn kartoittaaksemme yhteistyön lähtökohdat.
Polkaisemme yhteistyön käyntiin yhteisessä aloituspalaverissa, jossa käymme läpi mm. esikyselyn tuloksia.
Toteutamme muutokset ja lisäykset mainostileihin ja kampanjoihin auditointiin pohjautuen.
Noin kuukauden kuluttua katsomme yhdessä läpi, millaisen vaikutuksen tekemämme muutokset saivat aikaan ja mitä teemme seuraavaksi.
Nimetty asiantuntija seuraa, optimoi ja kehittää monikanavaista markkinointia jatkuvasti sovittujen tavoitteiden mukaan.